BTT-Sortida nocturna al Castellot

Sortida nocturna en btt a l’emblemàtica torre del Castellot.

Aquest any, la sortida nocturna la farem a l’emblemàtica torre del Castellot (remodelada recentment).

Sortirem a les 20:30 del pàrquing del Complex Aquàtic cap a Sant Pere Ad Vincula. D’allà per corriols i senders, en lleugera pujada, farem cap a Banyuls. I d’aquí per pista ampla ( hi ha opció de sender, segons l’horari), però també en pujada farem cap a la cruïlla que porta a la Creu de Barceló, a la dreta, o riera de Marmellar, a l’esquerra. Agafarem la segona opció fins al camí que circula fent zig-zag amb la riera de Marmellar fins al peu del Castellot.

Començarem a pujar fins a la remodelada torre, on soparem i gaudirem d’unes fantàstiques vistes de la nit penedesenca. Baixarem pel cantó oposat a la pujada fins a la carrerada de Sant Jaume, anirem direcció al Maset dels Cosins (Castellví) i per pistes i camins farem cap a La Múnia. Un cop a la Múnia i depenent de l’hora i l’estat de les bateries de les llums, decidirem les tres opcions de tornada. El recorregut serà d’uns 35 km totalment ciclables.