Des de la Junta directiva i el Grup de Treball de la Nova Seu Social us voleu fem arribar la comunicació que des del passat 1 Octubre el CEP ha formalitzat l’adquisició de les dues finques que conformen la propietat amb adreça Carrer Pere el Gran núm. 18 de Vilafranca del Penedès (antiga Bolera).

L’adquisició en propietat d’aquest local és el primer pas per construir la Nova Seu Social de l’entitat. Els propers passos seran l’inici d’obres per adequar la propietat a les necessitats de futur del CEP. Aquestes estan projectades en una divisió de la propietat en una zona esportiva i un altre de social pel desenvolupament de formacions, xerrades, projeccions…,  obertes tant a socis i sòcies de l’entitat com al públic en general del territori.

La finalitat de la Nova Seu Social és potenciar un punt de trobada per les 14 seccions que conformen actualment l’entitat i pels més de 800 socis que en formen part, i a la vegada donar un servei d’entitat sense ànim de lucre oberta a activitats destinades als nostres socis i al públic en general de tot el territori.

També volem aprofitar amb aquest escrit per agrair tot el suport rebut per tots vosaltres tant per l’esforç econòmic, com en el compromís dels avals mancomunats obtinguts per aconseguir el finançament necessari.

L’evolució del projecte el podreu anar seguint per les nostres xarxes socials (Instagram, Facebook i Youtube) i anirem informant periòdicament per correu electrònic i a través de les Assemblees ordinàries i extraordinàries.

Finalment, comunicar que es crearà un Grup de Treball per la projecció i execució del projecte de la Nova Seu Social, en el qual animem a tothom que tingui ganes de col·laborar amb les seves aportacions a formar-ne part. Per interès adreçar-se a juntadirectiva@cep.cat.

Restem a disposició per qualsevol dubte o pregunta.

TOTS SOM CEP!

Salut!