CAMINADES ESPORTIVES – MATINAL DES DE CAPAFONTS

A la Vall de Capafonts, i a la capçalera del riu Brugent, hi ha molts llocs que mereixen ser visitats. La varietat, tant geològica com vegetal, junt amb la pluviometria molt irregular però relativament abundant, fa que les fonts i els salts d’aigua siguin abundants, fent aquesta vall un petit paradís per a excursionistes i espeleòlegs.

La proposta és seguir una ruta del wikiloc que passa per aquests racons descobrint aquests indrets entre tots. No s’ha seguit previament la ruta, i per tant, potser que hi hagi algun punt de dificultat no contemplat. Des de Capafonts farem uns 12-13 km circulars passant per la cascada de les Tosques, la cova de Les Gralles i la del Grèvol, entre d’altres, així com diferents fonts, amb un desnivell d’entre 450-470 metres.

El desplaçament es farà en cotxes particulars, subvencionant la despesa de benzina entre els ocupants dels cotxes, sense contar al conductor.

Ubicació de l’activitat

Botigues amigues

Interessants descomptes per als nostres Socis/es.